הסיפור שלנו
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
שעות פתיחת החנות:
ראשון – חמישי: 18:00 – 10:00
שלישי ושישי: 13:00 – 10:00
שעות לקוחות באינטרנט:
ראשון – חמישי: 18:00 – 10:00
שלישי: 13:00 – 10:00
שישי ושבת סגור
חנות תכשיטים בירושלים רחוב יפו
בקרו אותנו בתכשיטי יעל
יפו 101, ירושלים
שעות פתיחת החנות:
ראשון – חמישי: 18:00 – 10:00
שלישי ושישי: 13:00 – 10:00
שעות לקוחות באינטרנט:
ראשון – חמישי: 18:00 – 10:00
שלישי: 13:00 – 10:00
שישי ושבת: סגור.
מלאו את הטופס הבא
צרו איתנו קשר לכל שאלה
מידע נוסף
שאלות נפוצות
האם התכשיטים והזהב אמיתיים ואיכותיים?
בוודאי! אצלנו ב”תכשיטי יעל”, אנחנו כחלק מאיגוד התכשיטנים לישראל, אנחנו מחויבים לאיכות ואמינות עם סטנדרטים מקצועיים מחמירים.
כל התכשיטים שלנו כוללים חותמת אימות הזהב של מכון התקנים הישראלי מה שמבטיח שהזהב איכותי ואמיתי. בנוסף, עם כל רכישה תקבלו תעודת אחריות של “תכשיטי יעל”, הערכת ביטוח ותעודה גמולוגית של תכשיטי יעל.
יש לנו 40 שנות ותק בתחום ושירתנו עשרות אלפי לקוחות מרוצים ולכן אין סיבה שהתכשיטים שלנו לא יהיו איכותיים ואמיתיים. במידה ותרצו תעודה גמולוגית מוסמכת נוספת כמו GIA או אחרות, נשמח לעזור (ייתכן שתידרש תוספת תשלום וזמן).
מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות שלכם?
ניתן להחזיר או להחליף תכשיט תוך 14 יום מקבלתו, בתנאי שהוא במצב טוב ועם תעודת אחריות וחשבונית. יש להחזיר את התכשיט באריזתו המקורית. החזרה באמצעות שליח כרוכה ב-40 ש”ח, ודמי ביטול עסקה הם 5% מהסכום או 100 ש”ח, הנמוך מביניהם. עסקאות מעל 3,000 ש”ח אינן ניתנות לביטול, אך ניתן להחליף את המוצר למוצר במלאי(צרו קשר עם החנות).
פריטים מותאמים אישית, עם יהלומים, חריטות, משומשים, פגומים, באריזות לא נכונות, או ששונו על ידי צורף חיצוני יתקבלו להחזרה רק באישור מנהל, עם זיכוי בניכוי 100 ש”ח.
לשאלות נוספות, אנחנו כאן לשירותכם ב-WhatsApp, ניתן גם ליצור קשר עם החנות בטלפון 055-669-3104 או באימייל support@yaeljewelry.co.il.
האם הרכישה באתר מאובטחת?
כן, האתר שלנו מאובטח באמצעות הצפנת SSL מתקדמת, המגנה על פרטי התשלום שלכם.
התשלומים נעשים דרך חברת סליקה מהבטוחות בארץ, “יעד שריג”, ואנו עומדים מאוחרי על רכישה שלכם.
החנות שלנו עם 40 שנות וותק ואלפי לקוחות מרוצים, אז אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.
מה עושים אם התכשיט מגיע פגום או שגוי?
במקרה שהמוצר הגיע פגום או שגוי, יש לפנות מיידית לוואטסאפ של תכשיטי יעל או לשלוח מייל לכתובת support@yaeljewelry.co.il. אנו נדאג לטפל בבעיה במהירות וביעילות.
איך אדע שהטבעת במידה שלי?
אין צורך לדאוג לגבי מידה! יש לנו מדריך מלא לבחירת מידה נכונה לטבעות, שיעזור לך לבחור את המידה המתאימה ביותר. לחצו כאן למדריך המלא לברירת המידה.
אם יש לך שאלות נוספות או עדיין בספק וזקוקים לעזרה נוספת, אנחנו כאן לשירותך! ניתן גם ליצור קשר עם החנות בטלפון 055-669-3104 או באימייל support@yaeljewelry.co.il.
האם יש אחריות על התכשיטים? ואם כן, לכמה זמן?
בוודאי שכן, הזהב בתכשיטים שלנו מכוסה באחריות לכל החיים, המבטיחה שמירה על איכות לאורך זמן.
יהלומים עד 0.03 קראט כוללים אחריות לשנה על שיבוץ מחדש לאלו שנפלו.
אם יהלום קטן מ-0.03 קראט נופל מהתכשיט שלך במהלך השנה, אנו נחליף אותו ללא עלות נוספת,
*ליותר מידע על האחריות לכו ללשונית “אחריות” שנמצאת לפני הלשונית “שאלות נפוצות”
האם יש הטבה בקנייה דרך האתר?
כן יש, אנו מציעים הנחות והטבות מיוחדות לרכישות דרך האתר. הנחות אלו עשויות לכלול קופונים, מבצעים עונתיים, או הנחות על רכישות מסוימות. מומלץ לבדוק את עמוד המבצעים שלנו או להירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכונים על הטבות חדשות.
יתר על כן בקנייה באתר בלבד יש 14 יום החזר כספי או החלפת מוצר.
אם יש לך שאלות נוספות לגבי ההנחות או התנאים, אנו כאן כדי לעזור! ניתן גם ליצור קשר עם החנות בטלפון 055-669-3104 או באימייל support@yaeljewelry.co.il.
כיצד לדעת אם קיבלתם את ההזמנה שלי?
לאחר הוספת המוצרים לסל הקניות ובחירתם יחד עם סיום תהליך התשלום. תקבלו מייל עם פרטי ההזמנה שלכם.
אם לא קיבלתם את אישור ההזמנה במייל תוך עד 48 שעות, אנו ממליצים לבדוק גם בתיקיית דואר הזבל או הספאם במקרה שלא הגיע עדיין,
לכל בעיה שכזו או שאלות אחרות אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו, ניתן גם ליצור קשר עם החנות בטלפון 055-669-3104 או באימייל support@yaeljewelry.co.il.
איך ניתן לשלם האם ניתן לחלק לתשלומים?
תוכלו לשלם באמצעות PayPal, MasterCard, American Express ו-Visa או אפילו שילום טלפוני במספר 055-669-3104.
אנו מציעים אפשרות לפרוס את התשלום ל-5 תשלומים ללא ריבית על כל התכשיטים.
שאלות לגבי המשלוח / שליח
כמה זמן לוקח המשלוח?
זמן האספקה תלוי בסוג ההזמנה. אבל חשוב לציין שכל תכשיט מיוצר בעבודת יד עם דגש על הפרטים הקטנים, כדי להבטיח לכם מוצר איכותי שתוכלו ליהנות ממנו ברגעים המרגשים ובמיוחד לכל החיים
פריטים שבמלאי יגיעו תוך 3-10 ימי עסקים. ותכשיטים בהזמנה אישית עשויים לקחת עד 21 ימי עסקים, בגלל עבודת היד המוקפדת שלנו והיות המוצר איכותי.
ברגע שהתכשיט שלך בחנות שלנו אנו ניידע אותך לאסוף אותו או כאשר המשלוח בדרכך, זמן האספקה עומד על 3-10 ימי עסקים בגלל היות התכשיטים שלנו בעבודת יד מוקפדת ואיכות גבוהה ממש.
אנו מתחייבים ליידע אתכם בכל שלב מה קורה עם התכשיט שלכם.
למשלוחים דחופים או לשאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם החנות בוואטסאפ 055-669-3104 או באימייל support@yaeljewelry.co.il.
האם השליח מגיע עד אליי או לנקודת איסוף?
בוודאי שיגיע עד אליכם! וזה לא משנה עם המשלוח הוא לכתובת העבודה או כתובת ביתכם, ההזמנה תגיע לכתובת המשלוח שציינת בעת ביצוע ההזמנה.
מה קורה אם השליח מגיע ואני לא נמצא/ת?
לפני שהשליח יגיע הוא יתקשר אליכם, במידה ואתם לא נמצאים אז אתם תוכלו לקבועו מולו מועד אחר ללא שום בעיה
*שימו לב שתכשיטי יעל אינה אחראית למסירות שלא נמסרו במסירה אישית, אנחנו ממליצים מאוד שאם איניכם נמצאים אז קיבעו מול השליח מועד אחר למשלוח ולא להשאיר את החבילה.
איך בודקים סטטוס של המשלוח שלי ?
במידה ואתם חושבים לשנות את כתובת המשלוח, אתם תוכלו לעשות זאת בקלי קלות עלי ידי בדיקה דרך שירות הלקוחות שלנו בטלפון 055-669-3104